مستند ظهور-مناجات با امام زمان

سلام.....

من فکر کردم دیدم یک فرد یک موضوع را به صورت مصور بهتر از صورت مکتوب یاد می گیرد.

به همین خاطر تصمیم گرفتم به صورت مصور برای شما در مورد آقا تحقیق ارائه بدم من مستند ظهور را دیده ام و فکر می کنم که برای شناخت آقا همین کافی باشد پس برآن شدم تا مستند ظهور رو در این وبلاگ قرار دهم (البته این مستند با مستند ظهور نزدیک است فرق می کنداین مستند دارای ۵۰ قسمت ۱۵ الی۲۰ دقیقه ای است) در هر پست یک قسمت آن را قرار می دهم امیدوارم مورد قبول شما عزیزان واقع شود

انشاالله اولین قسمت رو در پست بعدی قرار می دهم .

ولی الان یک مناجات با امام زمان از مداح معروف مرحوم سید جواد ذاکر براتون می زارم امیدوارم خوشتون بیاد

برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات

لینک دانلود مداحی

نظرات 1 + ارسال نظر
زی زی گولو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.andi08.blogfa.com

خیلی خوبه توهم برو توی وبلاگ من نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد