چندتا صلوات روزی شما می شه؟

میلاد نور دیده رضا، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد!

تولد حضرت فاطمه معصومه رو به امام رضا(ع) و حضرت مهدی(عج) و تمام عشاق حضرتش تبریک میگم.

تصمیم گرفتم واسه ظهور امام زمان (عج) ۱/۰۰۰/۰۰۰ صلوات تقدیم حضرت کنم پس هرکی می خواد تو این امر خیر سهیم باشه می تونه تو قسمت نظرات بگه چقدر می خواد از این صلوات ها رو تقدیم به امام زمان (عج) کنه در اصل آقا چندتا صلوات روزیش  می کنه؟

                                                                                                     اجرتون با خود آقا



نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

دستتون درد نکنه
من ۱۰۰ تاشو میفرستم

رضا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

ان شاالله آقامون میاد
.
.
مثل اینکه روزی من ۱۰۰ صلواته

زهرا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

واقعا فکر خوبیه


منم ۱۰۰ تا ور می دارم

احمد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

200 تا رو من می فرستم

جواد پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://downloadha66.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
من شما رو با اسم وبلاگی برای ظهور لینک کردم
اگر تمایل داشتی منو با اسم دانلود همگانی لینک کن
ممنون دوست عزیز
موفق باشی
به ما سر بزن

جواد شکیبا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

ایشالا که اقا از ما قبول کنه من بدبخت بیچاره هم 1000 شو میفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد