نیا نیا گل نرگس

به نام خالق عشق


ببخشید که چند وقتی نبودم ولی اینو داشته باشید:


"آقا دیگه نمی تونم یا بیا یا منو ببر دیگه اونقد گناهام زیاد شده که اگه

شما  هم بخواین من شما رو ببینم آقا بخدا من دیگه روم نمیشه به صورتتون نیگا کنم فقط یه چیزمی تونم بگم آقا غلط کردم آقا غلط کردم....

می دونم آقا به خاطر منه به خاطره گناهانه منه که شما نمیاین آقا راستشو بخوای از بوی تعفن خودم بعضی حیوان های آدم نما دارم خفه می شم نمی دونم گاهی اوقات می گم آقا اگه واسه من و .... می خوای بیای آقا تو رو خدا نیا "

عید هم بدون شما صفایی نداره اصلا بدون شما مگه می شه عید هم گرفت کلمه عید فقط لحظات بی تو بودن رو به رخم می کشه که سالی دگر گذشت و محرم اسرار نیامد

عیدتون مبارک


نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست


دو صد ترانه به لبها یکی برای تو نیست


نیا نیا گل نرگس که در زلال دلی

هزار آینه نقش و یکی ز خال تو نیست


نیا نیا گل نرگس تو را به خاک بقیع

که شهر ما نه مُهیای گامهای تو نیست


نیا نیا گل نرگس به آسمان سوگند

قسم به نام و نهادت دلی برای تو نیست


نیا نیا گل نرگس ز رنجمان تو مکاه

کسی ز خلق و خلائق فدای راه تو نیست


نیا نیا گل نرگس بدان و آگه باش

که جای سجده گه ِ ما هنوز مال تو نیست



نیا نیا گل نرگس که چون علی تنها

به فجر صبح ظهورت کسی کنار تو نیست


نیا نیا گل نرگس به مجلس ندبه

که ندبه ، ندبه خرقه است و پایگاه تو نیست


نیا نیا گل نرگس دعای عهد کجاست؟

نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست

 
نیا نیا گل نرگس به جان تشنه عشق

دعا دعای ظهور است ولی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس سقیفه ها برپاست

ردای سبز خلافت ولی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس به مادرت زهرا

کسی برای شهادت به کربلای تو نیست


نیا نیا گل نرگس نیا به دعوت ما

هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

 
نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا

برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست

 

 السلام علیک یا مظلوم یا حجه ابن الحسن العسکری

نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ق.ظ

وبلاگ قشنگ و متن با حالی بووود به امید ظهور

نظر لطفتونه ولی این درد و دل بود به امید ظهور

نسیم دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://baharentezar.blogfa.com

مهدیم من
که مراگرمی بازاری نیست
بهترازیوسفم هیچ خریداری نیست
همه گویند که درحسرت دیدارمنند
لیک درگفته این طایفه کرداری نیست .

عالم مقدس ملکوت چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.malakut.blogfa.com


بسم الله الرحمن الرحیم ... سلام علیکم و رحمه الله ... ببین برادر عزیزم در حقانیت مذهب تشیع شکی نیست و هر کس از ولایت مولی الموحدین غافل بماند بی شک در کفر است .... ولی یک سری مطالب دیگری هست که بنده به عنوان یک برادر شیعی مذهب به شما گوشزد می کنم که دست از تعصبات احمقانه بی بند و اساس بردارید و به خلفای راشدین مانند ابوبکر و عمر گرچه ما ان ها را به ولایت قبول نداریم ولی احترام بگذارید چرا که خدماتی که ایشان به مسلمین انجام دادند تا به امروز من و شما را بی بهره نگذاشته است و قطعا امیر المومنین که دارای ولایت الهی بود برایش فرقی نداشت که در ولایت ظاهری کی مقدم شود گرچه حضرتش افضل بود ولی خلفا به علت درک نکردن غایت مقام علی علیه السلام که امری موجه بود منتخب جماعت شدند و امیر المومنین هم ان ها را یاری داد تا جایی که عمر فریاد بر اورد لولا علی لهلک عمر ....... برادر عزیزم به قسم به خدایی که محمد را به رسالت مبعوث کرد می خورم که این توهین ها و دشمنی های شما با خلفای بزرگوار خواسته امیر المومنین نیست و باعث این است که روح بزرگ و ارجمند حضرت علی به علت مطالب دنیایی پست کوچک بشمرید و بی شک صدیقه کبری سلام الله علیها نیز از این امر بیزار هست .... امیر المونینی که امام الرحمه بعد النبی هست بعد حاضر می شود که عده ای با ادعا دوستداری از ایشان به کسانی که در اسلام قابل احترام بودند توهین کنند و علی علیه السلام که با اینکه در خانه بود ولی امام بر اسمان ها و زمین بود را این قدر کوچک بشمرند که گویند حضرتش به خاطر جایگاه ظاهری دنیایی مطلوم واقع شد .... اگر بخواهی چشم به حقیقت باز کنی و واقعا عالمانه و خدایی بیندیشی دست از دشمنی هایی که 180 درجه با خواسته مولای متقیان تنافر دارد بر میداری .... والسلام علی من اتبع الهدی

سلام
در حقانیت مذهب شیعه شکی نیست بر منکرش لعنت
ولی عزیز اینو بدون طبق گفته پیامبر (ص) خشم زهرا خشم پیامبر و خشم پیامبر خشم خداست یعنی بی بی فاطمه زهرا(س) از قاتلینش غضبناک نیست چرا پس پیامبر از آنان غضبناک است و خدا از آنان و هر کس خدا از آن خشمناک باشد کافر است و فرستادن لعن بر او واجب و پیروان کافر نیز کافرند
به ما نگوییید سنی و شیعه برادرند ما بیخیال سیلی زهرا نمی شویم
این پنبه رو از گوشتون در بیارین ما با حروم زاده برادر نمی شویم

یا علی امیرالمومنین حیدر
امروزا فاطمیه است لعن یادتون نره به امید ظهور

سید دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.omar-sonnat.com/

مدینه دیگر صفا ندارد علـی دگر زهـرا ندارد
حسین دگر مادر ندارد مدینه دیگر صفا ندارد

سلام علیکم
هفتیمن شب شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام علیها رو خدمتتان تسلیت عرض می کنم
به امید فرج منتقم خون به ناحق ریخته آن مظلومه

با مطلبی با عنوان : عمربن خطاب آتش زدن خانه وحی

به روز می باشم

منتظر نظرات زیبایتان هستم

این تصویر هم هدیه ما به مناسبت ایام فاطمیه :

http://s3.picofile.com/file/7368686769/A.jpg

عبدالزهرا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام دادش چند روزیه وبلاگی تحت عنوان تولی وتبری راه اندازی کردم
بنده وبلاگ شمارو اونجا لینک کردم از وبلاگ دیدن کنید اگر خوشتون اومد خوشحال میشم به کوری چشم دشمنان اهل بیت وبلاگ مارو هم لینک کنید
آدرس:
www.tabarri.blogfa.com

عبدالزهرا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.tabarri.blogfa.com

سلام
با موضوع مطاعن خلفا از زبان بزرگ مرجع تشیّع آیت الله وحید خراسانی به صورت تصویری به روزم.
لطفا دیدن کنید و نظرتون رو در مورد کلیپ بفرمایید.ممنون میشم.یاعلی
www.tabarri.blogfa.com

نسیم پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://baharentezar.blogfa.com/

هرکس که براه جوروبیدادبتاخت
ازپای درافتادوسروجان درباخت
هرکس که سوارتوستن بیداداست
این اسب.....اورابخاک خواهدانداخت

نسیم شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://baharentezar.blogfa.com/

در غمش هر شب به گردون پیک آهم می‌رسد
صبرکن، ای دل! شبی آخر به ما هم می‌رسد
شام تاریک غمش را گر سحر کردم چه سود؟
کز پس آن نوبت روز سیاهم می‌رسد
صبر کن گر سوختی ای دل! ز آزار رقیب
کاین حدیث جانگداز آخر به شاهم می‌رسد
گر گنه کردم، عطا از شاه خوبان دور نیست
روزی آخر مژده‌ی عفو گناهم می‌رسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد